ŠK 1. FBC TRENČÍN OZNAMUJE VÝZVU NA PREDKLADANIE PONÚK

.

"

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK

v zákazke vykonávanej v zmysle § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

PROJEKT – Zakúpenie športových potrieb, športového náradia a športového oblečenia.

Druh zákazky: SLUŽBY / DODANIE TOVARU

Verejný obstarávateľ:

Úradný názov: Športový klub 1. FBC Trenčín

IČO: 37922114

Poštová adresa: Inovecká 3

PSČ: 91101

Mesto/obec: Trenčín

Štát: Slovenská republika

Kontaktné miesto (miesta): Trenčín

Kontaktná osoba: Miroslav Sága

Telefón: 0910 500 000

E-mail: saga@florbalki.sk

Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa http://www.1fbctrencin.sk

Predmet zákazky

1. Názov zákazky Projekt – Zakúpenie športových potrieb, športového náradia a športového oblečenia.

2. Druh zákazky - dodanie tovarov alebo poskytovania služieb:

Zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Miesto poskytovania služieb – dodania predmetu zákazky: ŠK 1. FBC Trenčín, Inovecká 3, 911 01 Trenčín

3. Stručný opis zákazky:

Verejný obstarávateľ vyhlasuje zákazku, predmetom ktorej je poskytnutie a dodanie tovarov športového oblečenia, športového náradia a športových potrieb.

Podrobný opis predmetu obstarávania tvorí prílohu č. 1 k tejto výzve.

Objednávku vystavuje zodpovedný zamestnanec verejného obstarávateľa a pri zadávaní zákazky postupuje tak, aby vynaložené náklady na obstaranie predmetu zákazky boli primerané jeho kvalite a cene. Uchádzač musí predložiť ponuku na predmet zákazky samostatne v požadovanom rozsahu, obsahu.

Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, variantné riešenie nebude zaradené do vyhodnotenia a bude sa naň hľadieť, akoby nebolo predložené.

Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov.

4. Celkový rozsah: Projekt – zakúpenie športovej výstroje, oblečenia a športových potrieb

5. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:

Hodnota 4.166,67 .- EUR

V prípade, ak ponuková cena uchádzača vrátane DPH bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH, môže verejný obstarávateľ považovať takúto ponuku za neprijateľnú a má právo neprijať ju.

6. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania

Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol riadne dodaný predmet zákazky doručený a odovzdaný verejnému obstarávateľovi v termíne do 60 dní odo dňa, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom.

7.Podmienky účasti, obsah ponuky

7.1. Uchádzač predloží v ponuke doklad o tom, že je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku.

7.2 Súčasťou ponuky uchádzača teda musí byť:

a) aktuálny doklad o tom, že uchádzač je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku.,

b) návrh zmluvy, ktorý bude zohľadňovať tieto súťažné podmienky - výzvu (vzor tvorí prílohu č. 2 k tejto výzve) v troch vyhotoveniach. Všetky tri vyhotovenia zmluvy musia byť podpísané oprávneným zástupcom (zástupcami) uchádzača. Na tomto obsahu návrhu zmluvy verejný obstarávateľ trvá a považuje návrh za nemenný a záväzný. Do návrhu doplní uchádzač svoje identifikačné údaje a cenu za predmet zákazky a podpíše ho oprávnená osoba uchádzača.

V prípade, ak uchádzač nedodrží text návrhu zmluvy, na ktorom verejný obstarávateľ trvá alebo vôbec nepredloží návrh zmluvy, nebude táto ponuka zahrnutá do vyhodnotenia.

V prípade, ak by uchádzač nepredložil doklad o tom, že uchádzač je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku (originál alebo overenú fotokópiu), bude zo zákazky vylúčený.

Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť doložené prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.

8. Kritériá na vyhodnotenie ponúk - Najnižšia cena a kvalita produktu celkom za celý predmet obstarávania. Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať potrebnú kvalitu a najnižšiu cenu celkom za celý predmet obstarávania T. z., že jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je cena a kvalita produktu celkom za celý predmet obstarávania.

Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eurách. Navrhovanú cenu je potrebné určiť najviac na 2 desatinné miesta. Ak uchádzač určí jeho ponukovú cenu/ceny len na jedno desatinné miesto, platí, že na mieste druhého desatinného čísla je číslica 0. Ak uchádzač určí na viac desatinných miest ako na dve, bude jeho cena zaokrúhlená verejným obstarávateľom v zmysle všeobecne platných pravidiel o zaokrúhľovaní (t. z. od číslice 5 – vrátane sa bude zaokrúhľovať smerom nahor).

Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

- navrhovaná zmluvná cena bez DPH,

- výška DPH ( ak nie je platcom DPH uvedie 0,- € DPH) a upozorní na túto skutočnosť,

- navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.

9. Lehota na predkladanie ponúk uplynie: 11.12.2016 o 1000 hod..